עורך דין תאונת דרכים

עורך דין תאונת דרכיםעל פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים (התשל"ה – 1975), מי שהיה מעורב בתאונת דרכים בישראל וכתוצאה מהם הוא סובל מנזקי גוף – הוא זכאי לפיצוי (ללא קשר למידת אשמתו בהתרחשות).

אם חלילה הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אם נגרמו לכם נזקי גוף או נזקים ברכוש – חשוב שתדעו, כי ליווי של עורך דין תאונת דרכים מקצועי, יסייע לכם בהתמודדות עם הרבדים החוקיים וההליכים המשפטיים לתביעה ולקבלה של פיצוי כספי, כמו גם ידאג לקבלת פיצוי בגובה המרבי על פי נתוני המקרה.

פנו אלינו, למחלקת תעבורה רייכמן מרקוביץ' ועורך דין תעבורה מנוסה וקשוב, יסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

כ- 140,000 אנשים בישראל מעורבים בתאונות דרכים מדי שנה

תאונות דרכים, לצערנו, הן נפוצות בישראל. כ- 140,000 איש נפצעים בתאונות דרכים בכבישי ארצנו מדי שנה.

לא רבים יודעים זאת, אולם החוק בישראל מאפשר לכל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים וסובל מנזקי גוף, לקבל פיצוי ללא קשר לאופן או מידת המעורבות שלו בתאונה. הגופים הנתבעים הם הגוף המבטח בביטוח חובה של הניזוק (במקרים, למשל, של תאונה עצמית), הגוף המבטח את הרכב שגרם לתאונה, או הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים – קרנית – במקרה של היעדר גוף מבטח בתאונת הדרכים.

גובה הפיצוי המוענק לנפגעי תאונות דרכים משתנה, והוא נקבע על פי מהלך האירוע, חומרת הפציעות, עלות הטיפולים הרפואיים שנדרשו, אבדן ימי עבודה, ועוד.

לשם קביעת סכום הפיצוי הנתבע והתנהלות מתאימה מול הגורמים המבטחים, המיוצגים על ידי שורת עורכי דין מקצועית – חשוב לפנות לקבל ייעוץ וליווי מקצועי של עו"ד תאונת דרכים, אשר יסייע בניהול התביעה.

החשיבות בליווי מקצועי של עו"ד תאונות דרכים היא גבוהה יותר כאשר מדובר בתאונות דרכים קטלניות, אז ההליכים המשפטיים הם גם במישור הפלילי. עורך דין תאונת דרכים יידע לספק ליווי הן במישור התעבורתי והן במישור הפלילי, לתוצאות שיהלמו את חומרת האירוע.

עורך דין תאונת דרכים הוא האיש שיסייע לכם להתמודד עם החוויה הלא פשוטה

ידוע הוא, כי המעורבות בתאונת דרכים, גם במקרים של נזק לרכוש בלבד, הינה חוויה לא פשוטה רגשית. התמודדות עם פציעה או חלילה אבדן של חיים הופך את ההתמודדות מורכבת יותר, ובכל מקרה נדרש לטפל בעניין קבלת הפיצויים באופן מקצועי.

על כן, מומלץ לפנות לעו"ד תאונות דרכים מקצועי, מנוסה וקשוב, בעל ניסיון והצלחות במקרים דומים לזה שלכם, שיסייע לכם להתחיל לפעול ללא דיחוי לדרישת הפיצוי המגיע לכם.

שני היתרונות המובהקים לפנייה לעו"ד תאונות דרכים מיד עם התרחש התאונה, הם מחד טיפול מקצועי בדרישת פיצוי בגובה הולם בעקבות התאונה; ומאידך – פניות רגשית להתמודדות עם ההיבטים הנוספים של החוויה שעברה עליכם, כשאתם יודעים שההיבטים המשפטיים מטופלים במסירות ובמקצועיות על ידי עורך דין תאונת דרכים שמכיר היטב את סיפור התאונה ודואג לאינטרסים שלכם.

    חייגו 03-7524213 או השאירו פרטים - ואנו נחזור אליכם בהקדם:

    במחלקת התעבורה רייכמן מרקוביץ' אתם בידיים טובות

    אם חלילה הייתם מעורבים בתאונה, נמליץ בחום שלא להשתהות עם תחילת הטיפול בהגשת תביעה לקבלת פיצוי.

    חשוב שתלווו באיש מקצוע – עורך דין תאונות דרכים מקצועי שיסייע לכם להגיש את התביעה, לקבוע את סכום הפיצויים הנתבע, וילווה את התהליך המשפטי מתחילתו ועד סופו.

    מחלקת התעבורה רייכמן-מרקוביץ' מציעה ליווי משפטי מדוקדק, מלא תשומת לב, אישי ומקצועי, במקרים של תאונות דרכים ונזקי גוף או רכוש כתוצאה מהן.

    אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, כהולכי רגל או כנהגים, בין אם באשמתכם או בין אם שלא – פנו למשרדנו עוד היום, לקבלת ייעוץ ראשוני בנוגע להגשת תביעה לפיצוי בגין אותה תאונת דרכים, ולטיפול מקצועי, מסור, ומלא תשומת לב בתביעה שלכם.

    ניסיון של 20 שנה ואינספור לקוחות מרוצים

    לקביעת פגישה, התקשרו:

    03-7524213